Nieuwsbrief #2 - 2014

VSU en Utrechtse Sportprijsuitreiking >>>
VSU Club Loop  >>>

Sportzomer!

Geniet van een mooie sportzomer en graag tot ziens op het VSU Sportcongres.

Kom naar het VSU Sportcongres op 22 september

Op maandag 22 september komt de Utrechtse sportwereld bijeen op het VSU Sportcongres 2014. Dit jaar is het thema: Duurzaamheid: investeer in de toekomst van uw sportvereniging! Naast het plenaire gedeelte onder leiding van Johan Wakkie, een smakelijk buffet, de informatieve bedrijvenmarkt, een sportieve Rabobank spinning clinic, worden er acht interactieve workshops gegeven. Deze gaan o.a. over het verduurzamen van sportaccommodaties, crowdfunding, de traditionele sportvereniging, financiele kansen, talentontwikkeling en vrijwilligersbeleid. Ga voor het volledige programma en aanmelding naar sportutrecht.nl/vsusportcongres >>>

Doe mee aan de Crowdfundingbattle!

Heeft uw vereniging geld nodig voor een mooi sportief plan? Dien dit plan dan in voor de VSU Crowdfundingbattle en maak kans op een startbijdrage van €250. Bovendien krijgt u tijdens het VSU Sportcongres de gelegenheid om dit plan te presenteren en nog meer geld van ‘de crowd’ op te halen. Meer weten? Kijk dan op sportutrecht.nl/crowdfundingbattle  >>>

VSU organiseert Utrechtse Sportprijsuitreiking 2015

De gemeente heeft de VSU uitgekozen om vanaf volgend jaar de organisatie van de uitreiking van de Utrechtse Sportprijzen te gaan verzorgen. De VSU gaat er uiteraard alles aan doen van de uitreiking een groots sportfeest te maken en hoopt dat een aantal partners uit de stad mee willen helpen. Op sportutrecht.nl/kampioenenoverzicht worden de prestaties van sporters die in aanmerking komen voor een van de sportprijzen al weergegeven. Zodra de adviescommissie de drie genomineerden per categorie heeft bepaald, heeft iedereen nog de mogelijkheid om te stemmen op zijn/haar favoriete sportman, sportvrouw, sporttalent, sportcoach, sportploeg, sportvereniging en sportvrijwilliger. >>>

Pak jij die VSU Club Loop wisselbeker?

Op zondag 28 september organiseert de VSU in samenwerking met UtrechTrent de 5 kilometer VSU Club Loop. Deze loop is een onderdeel van het hardloopevenement de Singelloop tegen Reuma. Alle VSU-leden en relaties die zich inschrijven voor het VSU klassement worden apart gehuldigd. Bovendien krijgen alle VSU-klassementslopers een gratis loopclinic en lezing aangeboden op woensdag 10 september. >>>